11.05.2009

PENANTIAN SATU PENYIKSAAN

Benarlah bak kata pepatah penantian itu satu penyiksaan. Aku ternanti - nanti keputusan pertukaran antara negeri. Entah dapat entah tidak. Ada rezeki aku bertukar ada lah. Kalau tak aku pasrah segalanya! Cheewah macam bercinta jer ayat aku nie..Sebagai anak aku menurut keputusan keluarga agar minta pertukaran tempat bertugas atas sebab-sebab tertentu. Ikutkan hati aku masih nak mengajar di Johor. Aik KEDAH bukan di hati lagi ker??                
Iyalah kan baik aku balik ke KEDAH. At least aku tak memanti lagi sesuatu yang tak pasti.. Cukup-cukup lah kenangan manis dan pahit aku  kat Johor nie!Cukup manis dan cukup pahit untuk dikenang. Macam frust jer kan???                                                                                           

Argh siksanya menanti jam 12.00 a.m..Terseksa jiwa raga! Berdebar pun ada. Kalau keputusan bukan seperti yang aku nantikan macam mana? Adui la aku cukup takut nak jawab pertanyaan mama! DAPAT atau TIDAK? Susah untuk aku jawab selagi bukan mendapat keputusan secara online!!Sabar jer lah mama...ada rezeki Kak Sya balik kedah....Ada la!


1 comment:

  1. xpe lah x dpat tukar... sabar sabar sabar.
    sabar itu indah :)

    ReplyDelete