6.11.2010

SELAMAT AKHIRNYA

Sekian lama aku tak mencoret diblog..meh ni masanya yang lapang tuk aku coretkan something kat blog aku nie!!

:) Alhamdulillah selesai sudah majlis kawen adik aku , Siti dengan pasangannya Mizan. Wah tak caya aku dapat adik ipar same age dengan aku dan pernah satu sekolah plak tue!! Banyak jugak tetamu hadir sampaikan naik penat aku ke sana ke mari..Yang sedihnya handset aku pun sempat lagi orang sambar waktu kenduri. Tak pa lah bukan rezeki aku! Tapi yang aku kesalnya kenapa lah orang suke panjang tangan eh..Ambil benda bukan hak? Tak takut ker kalau orang yang teraniaya tu doakan sesuatu yang tak baik kat dia?? Dah nama MANUSIA, lain orang lain perangai dan hati budinya!!!!




Tengok adik aku punya majlis, terfikir lah bila pulak la majlis aku???Nak kata aku memilih tak juga! :) Insya Allah kalau "dialah" yang Allah temukan buatku, aku terima seadanya. Wait for my turn k...Siti & Mizan, Kak Sya doakan semoga berkekalan hingga ke akhirnya & cepat-cepat la timang anak bolehla aku jadik auntie Sya nanti :P

No comments:

Post a Comment