7.08.2010

Bila Aku Mula Sibuk....

Minggu ini dan minggu depan aku antara orang yang paling sibuk di sekolah!Mana taknya program SEGAK fasa 2 akan dijalankan...Aduh pening memikirkan anak2 didik di SMKKP masa akan SEGAK dijalankan nanti...Mesti ada yang cabut lari! Gamaknya budak2 ni minat apa ya??? Belajar pun tak minat apatah lagi ujian kecergasan yang salah satunya dari cabang sukan dan kecergasan! Aku nak kena cari pembantu tuk SEGAK lagi di kalangan pelajar bagi jadi tutor untuk bertugas di sesi petang. Kalau harapkan guru jer uh....tak terkawal budak2 SMKKP nie!!! Anak-anak eh cuba la senangkan keje cikgu..yang dapat faedah korang jugak!!!

Dalam kesibukan aku ni, sampai idup pun tak berapa terurus sket. Hah bilik aku sepah ngan kertas kerja..Macam orang ader projek berjuta jer lagaknya!Hahaha..Makan pun dah tak ikut time!Makin kering la aku jawabnya. Tak pa lah demi kerja aku gagahkan jua. Chaiyok feesya!

No comments:

Post a Comment