3.17.2011

Bunga - bunga....

Semalam aku kata hati tak berbunga-bunga nak balik kan??hehehe err....alamak tarik balik la kata-kata tu heheheh...Erm..dalam perjalanan dari KL ke JB.. aku dikira musafir... Ustaz kat sekolah pernah kata kalau kita berdoa waktu kita musafir Insya Allah akan dimakbulkan..Aku pun berdoa sepenuh hati..Nak tahu doa aku???Semoga hati aku berbunga-bunga sentiasa hehehe...Ada ker org berdoa gitu?? Kalau orang tak doa begitu aku nak doa macam tu lah!Nak tahu apa jadik??Hehehe somebody has call me during my tuisyen class and ask for dinner.. :) Dah berbunga-bunga dah waktu. Hehehe sebab orang belanja...Shukenya!!!

Dan paling shuke err....somebody tu cakap boleh tak nak jengah ke rumah cuti bulan 5 nanti..Errr....mula-mula aku blur jugak. Sempat jugak aku tanya soalan bodoh. "Ada apa nak jengah rumah?Rumah sya ker rumah ***?" tu la lebey kurang soalan aku..Sebab penat memandu dari KL balik ke JB dan ada kelas tuisyen plak malam semalam kan..otak aku jadi lambat pickup..hehehe..Sempat dia cakap... "Umah *** pastu baru jengah umah sya eh"

Errr....alamak...Sempat dia cakap pasal duit dah cukup nak tawen!Err...berbunga sekejap hehehe..dan satu lagi angka hantaran yang aku saja bincang-bincang ngan dia sama pulak dengan nombor badan dia hehehe. Errr...mula-mula aku tak caya tapi setelah dia tunjuk kadnya errr baru aku caya..wink wink..hahahah..Satu kebetulan la plak :)

Balik dari makan malam aku sempat sesat lagi..Hahahha tu la hati berbunga-bunga punya pasal..Dan sampai sekarang hati masih berbunga-bunga...Yeah berbunga la beribu-ribu bunga..Sampai aku rasa aku di taman bunga..hakhak.. 

aku nak hati aku segar cam bunga-bunga ni lah..ngeee :D

 

2 comments:

  1. hati kakakku berbunga....jangan masa mengajar dia tersengih2 sudah yer...hihi...berkat cari barang2 hantaran dila...hihi...

    ReplyDelete
  2. hehehe..ila boleh cover lagi!!tak der tersengih waktu mengajar..sekolah lambat buka lagi wawawa...hehehe pasni amik berkat buat hantaran plak :)

    ReplyDelete