3.31.2011

Doakan SMKKP Berjaya :)

Yeah esok dan Jumaat akan ada Perlawanan Hoki  Peringkat MSSD Kulaijaya. SMKKP sentiasa bersedia untuk menjadi johan pada kali ini. Tahun lepas gelaran Johan dirampas SMK Indahpura.. Harap kali ni anak-anak aku dapat bermain dengan baik dan merampas gelaran Johan. Ikut perkiraan tahun ni bagi perempuan bawah 18 tahun ada harapan tuk dapat gelaran tersebut. Buat sehabis baik ya tak kira la lelaki atau perempuan. Kalau menang cikgu belanja hehehe...errr yang menang sahaja ya!Hahaha.... :P 

Pstt...mata aku dah elok dah..esok boleh bawak budak! Bekal ubat tak kulupa...ngeeee :)

Salah eja da..aku punya nama!! Apapun  OKlah dapat jugak baju sponsor hehehe :)


Perkataan jurulatih tu! tahun ni aku tak sempat nak latih pun tak mcm tahun lepas :( sib baik ada Cikgu Shamsul 

No comments:

Post a Comment