3.12.2011

Jalan-Jalan Cari Makan

Sampai saja ke Mutiara Damansara petang tadi, adik aku ajak gi makan. Katanya jom kita makan kat Cicah Cafe.. Dengaq nama cafe tu ja aku rasa mcm perkataan “cicah”...Tapi bila sampai rupa-rupanya CHEECAH CAFE...Kalau korang alert cafe ni pernah masuk dalam rancangan JJCM. Makanan kat sini sedap-sedap belaka dan harganya berpatutan la bagi aku. Aku paling suka Ipoh prawn mee. Pergh rasa  kuah udangnya kaw. Di saat aku coret entry ni aku masih lagi terasa kepekatan kuah udangnya! Macam nak jengah lagi cafe tu..Nantilah bila ada kelapangan lagi aku nak jengah semula ke sini hehehe.. 

 
Ipoh Prawn Mee ~ RM12.50



Char Koay Teow ~ RM10.80

Dengan adik kesayangan aku :)




My younger sis..Siti sempat lagi senyum ketika makan.


No comments:

Post a Comment