3.16.2011

JB Here I Come!

Tgk title entry macam poyo jer kan??hehehhe urghh..malasnya nak balik ke JB setelah beberapa lama dok kat Mutiara Damansara ni.. Kalau tak kenangkan ada kelas tuisyen malam ni tak der nya aku nak balik jengah JB tu lagi..Bosan dan tak der apa or sesiapa!! Len la ader pakwe hansem ka kat sana nak jugak hati aku berbunga-bunga nak balik hahaha..Merepek dah aku ni...

Tak sukanya nak balik sana....Ermmm..tak suka-suka pun aku kena balik jugak jap lagi...Doakan aku ya rakan-rakan!Bye.....pin pin..pon pon....JB..jap lagi aku sampai..... (Poyo kembali!!!)

Ada yang nak tumpang ka balik JB???heheheh...keta baru ni...  :P

No comments:

Post a Comment