3.30.2011

Orang Sakit Sibuk Di Rumah :)

Hehehe MC yang aku dapat bukan aku pandai gunakan untuk rehat. Mata yang sakit membuatkan aku tak tenang hati. Gatal-gatal mata tu aku tahankan saja.. Errrr...keje yang melambak aku layankan!! Urgh....mata aku sakit pun yang lain boleh digerakkan. Key in data tetap key in data. Skor SEGAK ni aku kena siapkan sebelum 8hb April. Takkan aku tangguh walau seminit pun. Tak suka aku tangguh kerja..Huhu dengaq macam komited ja kan?? Uh memang tahun lepas aku bagai nak gila buat keje tahun ni aku tetap camtu jugak. Gila kerja gamaknya aku ni?? Haha..padan la ada "orang tu" merajuk dengan aku. Tak nak kawan katanya dengan aku. Uiksss...aku sibuk pun marah ker??? Sorry yer awak...kita memang gila kerja..Gilakan awak?Err tak kot..hehehhe :P. Shuke jeee... Wahahah..

Keje..keje..keje....Arghh nak kena siapkan jugak skor Tingkatan Satu & Tingkatan 2. Jumlah kelas dua-dua aliran tu 34. Korang bayangkan ler mana aku tak gila nak mengadap skor ni sebab satu tingkatan ja dah ader 17 buah kelas...Tu belum masuk time aku kena buat tapisan akhir untuk semua tingkatan dari 1 hingga 5 (yang ni memang keje aku sebagai KP PJPK). Mau juling mata aku. Hehehe...Adeh...Abis semua ni aku tak kira ujung bulan 4 ni aku nak pi panjat Gunung Stong cuci mata plak tgk keindahan alam ciptaan Tuhan. Errr....eh cuti ujung bln ni 3 hari kan?? Mcm nak balik Kedah ja...Errr sempat ka??? Mana satu aku nak pi nie???? Tak per-tak per ada masa lagi aku nak pikiaq. Sabaq2 lambat lagi nak mai harinya :)

Teman baik aku...Setiap hari teman aku berfb atau berblogging :)

Ni baru borang skor untuk Tingkatan 1 belum campur yang dalam plastik lagi  untuk semua tingkatan!!!



No comments:

Post a Comment