7.13.2012

Sibuknya sehingga ........?

Fuh kalau dikira dah dekat nak hampir setahun saya tak menulis. Kekangan kerja dan tanggungjawab yang berat perlu dipikul buatkan saya terkejar-kejar dengan aktiviti seharian sehingga laman saya ni terbiar bersawang-sawang. Pertanyaan rakan seperjuangan iaitu CIKGU HAIRUL, "lama saya tak menulis?" dilaman sosial facebook membuatkan saya terfikir tentang blog saya ni. Betul...dah lama tak menulis. Ikutkan banyak yg boleh diceritakan. Cuma tak der masa untuk saya ceritakan aktiviti seharian lagi. Banyak tanggungjawab yang perlu diselesaikan sementelah saya sedang sambung belajar dalam Diploma Antarabangsa Pendidikan Jasmani. Ada masa akan saya ceritakan. Jumpa lagi. Nak siapkan kerja menyemak dan menanda PBS GeografI. Jumpa lagi semua :)


No comments:

Post a Comment