1.06.2015

Persediaan Mengajar Untuk Tahun 2015

Berbaki 5 hari cuti sekolah :). Alang-alang dok umah time cuti aku siapkan terus rekod persediaan mengajar dari bahagian A - D. Sediakan dahulu bahagian penting yang diperlukan. Memandangkan aku tak tulis tapi typing segalanya so aku print ja yang dah sedia ada cuma tuk tahun baru ni aku update sket.  Mak tak larat nak tulis weh kena plak kalau tinggalkan sekolah seminggu dua tuk train atlet daerah naik lenguh tangan nak tulis bila dah balik ke sekolah nanti. Nak jalan selamat type jer! Selalunya aku prepare awal nanti tinggalkan kosong kat bahagian refleksi sebab biasanya ketiadaan aku di sekolah selalunya di ganti dengan guru ganti even 4 hari aku tak der di sekolah :) 

Tak sabar nak mulakan sesi persekolahan 2015. Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar sepanjang tahun. Amin.....


#Pstt ada sesiap nak ker nak hok bertaip2 ni?? haha.. maapler banyak benor dia punya bahan. ndak memandai ler tinggaikan email. idok ler nak upload ke sini. Tak kuasa aku nak renyah-renyah!

2 comments:

  1. selamat menghadapi sesi persekolahan 2015 yang akan bermula beberapa hari lagi.. sekejap jer masa berlalu kan..

    ReplyDelete
  2. Thanks izzeyda :) kami dah lawat blog hampa. hehehe

    ReplyDelete