1.05.2015

RPT PJK & RPT GEOGRAFI 2015


Aku pasti ghamai cikgu serupa aku ni dok tercari-cari RPT untuk tahun ni. Hehe..awal-awal tahun sudah pasti persediaan untuk sesi persekolahan 2015 dibuat (walaupun cuti diinjak seminggu). Aku amik kesempatan untuk tahun ni sediakan balik RPT ikut takwim sekolah aku. Sanggup den tak balik umah mak yang 30 minit drive tu semata-mata nak sediakan RPT ni sendirian sebab kalau balik kg..keje aku asyik masak. Mana nak sempat belek godek ngadap pc ni. Mak aku bebel kalau dok ngadap pc lelama kikiki orang tua kan..bukan paham keje kita. Dok ingat kita berfb bertenet memanjang.


Dah la malas nak coret. Aku banyak lagi keje nak sediakan RPT PJK tuk form 4 & 5 plak. Update dulu apa yang ada. 

RPT GEO Form 1

RPT GEO Form 2
Kemaskini upload :) okay untuk PJK form 1 till Form 3 boleh upload di sini ya cikgu-cikgu. 




Updated on 9/1/15 :

RPT PJK Form 4

RPT PJK Form 5

2 comments:

  1. thank u so much... hanya Allah dpt membalas....

    ReplyDelete
  2. terima kasih...
    semoga diberkati Allah...

    ReplyDelete