3.03.2015

Latihan Pusat Merentas Desa MSSM 2015 (KEDAH)

Bulan MAC ni merupakan bulan tersibuk bagi aku. Awal bulan ja dah sibuk dengan latihan pusat merentas desa untuk ke mssm. So kali ni cek tak jadik jurulatih. I naik pangkat ke turun pangkat?? erk jadik penolong pengurus. Nasib baik sebab apa...haha aku xnak itam kan kulit yang dah sedia itam ni. Lol. 

Tugas penolong pengurus sibuk jugak tau. Mau taknya kena settlekan segala dokumen mak nenek..(borang R01/M01, salinan kp, pemeriksaan doktor, kebenaran waris, kp asal) hat semua tu kena kumpul dan bagi lengkap. Challenge kat sini bila atlet semua seluruh kedah, bila dapat surat tp  tapi tak dinyatakan requirement sedia semua tu..aduhai pening kepala nak bagi ada. Aku bernasib baik sebab PTPS Balapan dan Padang MSSK , Encik Zoher dah sediakan dan dah daftar atlet-atlet ni online. Boleh kata senang cerita kita hanya siapkan apa yang belum siap ja. Terima kasih pengerusi teknik.

Habis MSSM merentas desa ni...8hb aku kena bertugas kat pdg plak bagi kontigen sekolah di MSSD Kulim Bandar Baharu 2015 sampai la 11hb. Ha bersiap sedia la fizikal dan mental aku bila cuti aku ilang sebab dok urus budak atlet-atlet ni! Dan tak kira 12hb tu aku nak start cuti sekolah. Boleh ya puan pengetua. Jangan kedekut ya! Saya dah berhempas pulas tu bekerja. Sehari awal dan direct cuti sekolah i nak cuti k. No calling calling haha...

# psst agak-agak pengetua aku nak ke baca blog aku ni?? haha...



ok...dah khatam segala perincian pengurusan dlm kertas cadangan tu.



Fail pengurusan kontigen Kedah. kiki berbunga  berborder cantik kalau dpt kat aku!

Surat siaran. Lamakan aku xde kat sekolah. 8hari tu!


senarai nama kontigen MSSK.

No comments:

Post a Comment