4.23.2015

Gagahnya Mereka

Nak gelak tak gelak bila melihat betapa gagahnya anak didik SMK Taman Jelutong main tarik tali belum pun mula..masing-masing dah mula nak menarik antara satu sama lain. Skali baru jer pengadil nak tiup wisel, guru-guru rumah sukan dan penonton mula nak bersorak tiba-tiba plop tusss.. haha terputus dua tali yang sebesar tali sauh kapal tu. Hahaha...gagahnya mereka. Adeh ni lawan tarik tali sampai putus ka?? Kehkehkeh..biarlah gambar berbicara

nengok..putuih dua tali tu tau!!! 
hairan ustaz bila tali putus...kiki

Ekau senyom yo? ya lah...buleh tunda yo tak. tak do lagi la  pemonangnyo. Nasib baik yo?

No comments:

Post a Comment